Persoane interesate

Faceți căutări pe acest blog

ARTA CULINARA

ARTA  CULINARA

miercuri, 3 februarie 2010

INCREDIBIL DAR ADEVARAT

marioara-marioara 1-Am  ajuns  la virsta  de   55 ani  sa  vad  ce  nu  am  vazut  in  toti  acesti  ani  nu-mi  vine  sa  cred  ca  este  real ceia  ce  se  intimpla  .Ti  se  spune "descarca  siguranta  familiei "  pai  ce sa descarci   ,ce siguranta  sa  mai ai  si in cine  ,iti  intra  cu  bocanci  in  suflet  si  in intimitatea  ta se  foloseste  de ,indentitatea  ta ,iti  baga  tot  felul  de amenintari  si  ca  sa  fie  mai  relevanta  treaba  ,iti ameninta  familia  se  leaga  de copiii  .a  caror  siguranta   ti-o  ofera .In  cine  sa  mai  incredere si in  ce ? Pai  ca  sa-ti  faci  un  renume   si  sa  te  afirmi  ii  dai  in  cap  celui de  linga  tine ?  Oare  nu  toti suntem  oameni  ? Cum poti  sa  ameninti  un  copil ?Oameni  buni  revenitiva    eu  am  bunul  simt  si  am  avut  rabdare  dar  ma-ti intins nervi  la  maxim .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

As dori din suflet ca fiecare dintre dumneavoastra care ajungeti sa-mi vizitati blogul sa si puneti in practica ceia ce lecturati ffindca ,totul este natural si cu mare efect

Trandafir Rosu Simbol al iubiri

Trandafir  Rosu Simbol  al  iubiri